Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2007 22:35 - Истински десебар ли сте?
Автор: rationalnumber Категория: Политика   
Прочетен: 4896 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 13.08.2007 13:07



Както и невръстните десебарчета знаят, агентите на Държавна сигурност са навсякъде. Те следят всяка ваша крачка и се опитват да ви унищожат. Борбата срещу комунизма изисква бдителност.


Ето защо е необходимо да проверявате щателно лоялността на тези, които твърдят че ви симпатизират. Врагът използва всички възможности на научно-техническия прогрес и вие трябва да разполагате със средство, с което да го разобличите.


Затова предлагаме на вашето височайшо внимание тест, който безотказно ще разкрие комунистическата същност на предателите:


Въпрос 1:

Държите ли портрет на Иван Костов у дома си?

а) Да, в хола. Размери – три на два метра. С абаносова рамка.
б) Да, но го крия под леглото като дойдат гости.
в) Да, под формата на аватарче в blog.bg. Там е моят дом.
г) Не, аз съм комунист.


Въпрос2:

Как реагирате на командата „Кой не скача е червен“?

а) Излизам от колата, скачам и във въздуха козирувам.
б) Подрипвам плахо, защото работя като алпинист-бояджия.
в) Скачам с тъмносиния парашут
г) Стоя на място. Аз съм гаден комунист.


Въпрос 3:

Защо падна шенгенската бариера?

а) Заради сините очи на Надето Михайлова.
б) Заради сините теменужки на Елена Костова.
в) Заради сините сенки под очите на Иван Костов.
г) Нас червеното знаме роди ни!


Въпрос 4:

Кой е най-великият реформатор на България?

а) Иван Костов, той реформира Вселената в лето господне 1997.
б) Дим Дуков, да живей сексуалната реформа!
в) Султан Баязид „Светкавицата“.
г) Вълко Червенков.


Въпрос 5:

Смятате ли, че хората от други градове, живущи в София, трябва да се махнат?

а) Да, селяните съсипаха София!
б) Да, след което да бъдат депортирани в Аушвиц.
в) Да, заедно с Бойко Борисов, Слави Трифонов и комунистите...
г) Не, аз съм комунист.


Въпрос 6:

Добра ли беше приватизацията на повечето държавни предприятия, според вас?


а) Да, нагуших се като поп. Но не съм Иван Костов, той нищичко не е пипнал.
б) Дотук добре, но има още за приватизиране.
в) Никога не е имало приватизация.
г) Не беше добра, аз съм комунист, все пак!


Въпрос 7:


Кога живеехте по-добре – преди или след 1989 г.

а) До 1997 управляваха комунистите, след това четири години живях отлично. И извeднъж през 2001 пак заживях ужасно...
б) Не съм бил роден преди 1989 г., но въпреки това знам, че е било страшно. Имало е дракони, които са изяждали хората и един лош Диктатор, който ги е набучвал на колове и един мармот.....
в) То това живот ли е?!
г) Преди 1989 г., естествено. Аз съм комунист.


Въпрос 8:

Какво мислите за Иван Костов?


а) Аз нямам право да мисля за Командира! Той мисли за всички нас.
б) Мисля, че трябва да стане император. В момента комунистите го подтискат и той не може да изяви лидерските си способности. И е много нещастен.
в) Смятам, че простият български народ не го разбира и следователно – не го заслужава. Да, така смятам...
г) Смятам, че е продажна свиня. Аз съм комунист!


И така, подлите комуняги няма как да избегнат умишлено поставените им капани в теста. Една грешна стъпка и мръсната им болшевишка душица ще бъде извадена на показ пред света.


Приятели, съмишленици, десебари! Раздайте този тест на всички ваши познати! Нека разобличим злото и заживеем в един по-добър свят! Командирът ще ни води в борбата!




Гласувай:
0



1. zari - Я, да чуем в кой по-добър свят сте Вие, та и сотаналите там
04.08.2007 10:38
Чакаме!
цитирай
2. анонимен - Делян Делчев
04.08.2007 11:15
Много смешен и верен тест
цитирай
3. sladurana86 - Много як пост...хареса ми
04.08.2007 11:49
Много як пост...хареса ми
цитирай
4. nakom - хахахахахахах
11.08.2007 08:27
жестоко просто жестоко.
поздрави от морето ;-)
цитирай
5. rationalnumber - Внимание! Говорит София...
13.08.2007 13:03
Поздрави на морето :)
цитирай
6. анонимен - разсмя ме
21.09.2007 18:01
как ги съчиняваш само!
цитирай
7. анонимен - izkliuchitelno glupavo
26.09.2007 13:41
dosta glupavo
цитирай
8. raylight - Забавно е
14.03.2009 09:14
поздрав от привърженик на ДСБ с чувство за хумор :))) и все пак комунистите....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rationalnumber
Категория: Други
Прочетен: 133683
Постинги: 12
Коментари: 112
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930